המומחה למשפט בינלאומי: "פסק הדין יחזור כבומרנג"

שטח משפטי No Comments on המומחה למשפט בינלאומי: "פסק הדין יחזור כבומרנג"

ד"ר שאולי שארף מומחה למשפט בינלאומי בתוכנית 'שטח משפטי' עם עו"ד נתנאל לאופר: "כשמדובר במשפט בינלאומי פומבי כל שופט מונע מלחצים מדיניים ופוליטיים. אני מתקשה לראות את השופט הלבנוני ואפילו הרוסי פועלים בהגינות מול ישראל. יש שופטים שמייצגים מדינות הרחוקות מאוד מדמוקרטיה. אבל השופטים מודעים שפסק הדין יהווה תקדים שיכול לפעול כבומרנג נגדם בעתיד"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ד"ר שאולי שארף מומחה למשפט בינלאומי בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר: "בית הדין הפלילי בהאג הוקם רק ב-2002 וישראל היא לא חלק מהאמנה הזו, כמו ארה"ב ורוסיה. כך שאין משמעות רבה לפסק שלו. אבל צריך לדעת שבית הדין מוסמך להתערב רק במקרה שמדינה לא מנהלת כראוי את ענייניה הפנימיים. בית הדין הבינלאומי לצדק הוא מוסד של האו"ם שהוקם ב-1945, וכל מדינה שחברה באו"ם הצטרפה אליו. זה סיפור אחר".

לדבריו: "כשמדובר במשפט בינלאומי פומבי כל שופט מונע מלחצים מדיניים ופוליטיים. אני מתקשה לראות את השופט הלבנוני ואפילו הרוסי פועלים בהגינות מול ישראל. יש שופטים שמייצגים מדינות הרחוקות מאוד מדמוקרטיה. אבל השופטים מודעים שפסק הדין יהווה תקדים שיכול לפעול כבומרנג נגדם בעתיד".

עוד אמר: "הצטרפותה של גרמניה להגנת ישראל היא לטובתינו. מהרגע הראשון הם תמכו בנו באופן גורף".

האזינו



0 תגובות